Veckans vikt

tisdag 17 april 2012

Fisprutt

...som sonen brukar säga.

Det är turbulent på jobbet, saker händer och jag kan inte göra nåt åt det. Känns skittrist, men hoppas på en bra lösning för berörd person.

I övrigt är det som vanligt, händer inte så mycket så det finns inget direkt att prata om.

Började utmaningen igår, var på gymmet och körde i ca 70 minuter. Idag har jag träningsvärk i vänster bicpes, så tydligen har jag en muskel där, trots att den är liten.
Det har var lite för lite träning de två sista veckorna med sjukdomar och ickeklaffande tider. Hoppas det funkar bättre nu framöver.

Utmaningen för mig innebär att göra MINST 120 min träning varje vecka. Försöka att INTE gå ned mer i vikt utan kanske tvärtom gå upp ett par kilo i muskler istället.
Får se om jag får till det, det BORDE inte vara ett problem, men det finns ju inga garantier när man har barn och i och med det oförutsedda händelser.

2 kommentarer:

  1. Heja heja säger jag till dig och kör hårt och bygg lite muskler och visst är det underbart och känna dessa sakerna att de finnas där,,hihi
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man hittar ju saker man inte ens visste existerade i kroppen! *haha*

      Radera